Landal

Van voorpret tot uitchecken via de app

Voor een pitch bij Landal GreenParks heb ik namens Touchwonders een concept ontworpen, waarbij de ideale toekomstvisie is uitgedacht. De vraag was hoe een app kan ondersteunen op verschillende punten in het proces van het huren van een vakantiehuisje.

Mijn rol bij dit project

Voor dit concept heb de customer journey uitgedacht. Gekeken op welke punten we de app het beste in konden zetten zonder dat het irritant was voor de gebruiker. Daarnaast de visuele mockups gemaakt om het concept te presenteren.

Concept

Interactie

Visueel

Altijd up-to-date

Door middel van dynamische content krijgt de familie altijd te zien wat zij op dat moment nodig hebben en kunnen zij snel dingen regelen in de app. Zoals: activiteiten boeken, hoeveel dagen duurt het nog, hoe was het verblijf?

Makkelijk inchecken

Op een tablet kunnen de receptie medewerkers gemakkelijk mensen inchecken. Nog een extra lakenset nodig? Geen probleem, zo toegevoegd.

Slimme technologie

In dit concept gaat het om een toekomstvisie. Gebruikers kunnen met de app de lichten dimmen of temperatuur regelen. En wat dacht je van het openen van de deur van het huisje of de poort van het park?